Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

ΘΑΝΟΣ ΚΑΛΛΙΡΗΣ: "Δεν χάνω ποτέ τη θετική μου ενέργεια"

Πείτε μας δύο λόγια για το καινούριο τραγούδι σας.

Είναι ένα τραγούδι πολύ όμορφο γεμάτο θετική ενέργεια που λέγεται ΄΄Θέλω να με θέλεις΄΄ σε Μουσική Κυριάκου Παπαδόπουλου και Στίχους Βίκυς Γεροθωδόρου. Bγήκε επίσημα από την Minos Emi με βιντεοκλίπ και με όλη τη δική μου αγάπη. Αισθάνομαι πολύ ανανεωμένος και περιμένω με αγωνία το πώς θα το εισπράξει ο κόσμος. Φυσικά όποιος θέλει, μπορεί να μπει όπως σου είπα και παραπάνω στην επίσημη σελίδα μου στο Facebook https://www.facebook.com/Thanos.Kalliris όπου μπορεί να μάθει περισσότερες πληροφορίες για το τραγούδι και τις επόμενες εμφανίσεις μου. Αισθάνομαι το Facebook σαν ένα μαγαζί που τραγουδάω. Είναι το παράθυρο μου στον κόσμο. Αυτό είναι πάρα πολύ όμορφο, γιατί μπορώ να είμαι σε μία άμεση επαφή με τον κόσμο, κάτι που δεν υπήρχε παλιά. Είναι πιο ωραία, πιο γλυκιά και πιο ανθρώπινη αυτή η επικοινωνία που γίνεται μέσα από τα social media.

Το τελευταίο διάστημα σας βλέπουμε να κάνετε live εμφανίσεις σε μαγαζιά σε όλη την Ελλάδα και όπου εμφανίζεστε να γίνεται χαμός.Πως νιώθετε γι΄ αυτό; 

Τη θετική μου ενέργεια και τη μουσική μου ταυτότητα δεν την έχω χάσει ποτέ.Μπορεί τα φώτα της δημοσιότητας να μην είναι συνέχεια πάνω μου, αλλά η ενέργεια μου, η αγάπη μου για την μουσική υπήρχε πάντα, είναι η ζωή μου,η δουλειά μου και δεν σταμάτησα ποτέ να τραγουδάω. Απλά τι έγινε; Με την αύξηση των socialmedia ο απλός κόσμος,ο δημοσιογραφικός αλλά γενικότερα και ο κόσμος που κινείται σφαιρικά γύρω από το επάγγελμα μου, άρχισε να μαθαίνει τι κάνει ο κάθε καλλιτέχνης. Παλαιότερα εάν δεν έπαιζες σε ένα-δύο εκπομπές της τηλεόρασης, ή δεν ήσουν σε κάποιο περιοδικό, δεν ήξερε ο κόσμος τι κάνεις και που είσαι. Τώρα μπορεί να ξέρει που είσαι και μάλιστα εάν είσαι πάρα πολύ και παντού, αυτό εννοείται ότι αρχίζει και μεγαλώνει. Άλλωστε εμένα εκεί που είμαι δε με ζούνε οι δημοσιογράφοι του κίτρινου τύπου ή του κανονικού τύπου, ούτε οι άνθρωποι που ορίζουν την τηλεόραση. Με ζεί ο κόσμος, που με αγαπάει, πληρώνει για να με ακούσει και θέλει να περάσουμε μαζί μία ωραία βραδιά και τον ευχαριστώ πολύ γι΄αυτό. Τα τελευταία χρόνια μέσα από τα social media εκτός από τον κόσμο, βλέπουν και οι επιχειρηματίες ότι δουλεύεις και είσαι κάπου, μετά σε παίρνει και άλλος και άλλος και γίνεται μία εργασιακή χιονοστιβάδα τελικά. Δουλεύω πάρα πολύ και καλά δόξα το θεό. Μάλιστα τώρα τον Ιούνιο που κάνουμε την συνέντευξη κυκλοφορώ ένα νέο τραγούδι μετά από πάρα πολύ καιρό.

Έχετε μία μακρόχρονη σταδιοδρομία στη μουσικη σκηνή κι ομολογουμένως είστε από τους καλλιτέχνες που έχουν αφήσει ως παρακαταθηκη πολλά τραγούδια στο κοινό. Υπάρχει κάποιο τραγούδι σας που έπαιξε κομβικό ρόλο στην καλλιτεχνική σας πορεια;

Υπάρχουν πολλά τραγούδια που αγαπήθηκαν από το κοινό στα 30 χρόνια της μουσικής μου πορείας και χαίρομαι που ακούγονται ακόμα και βλέπω πολύ νέους ανθρώπους να τα τραγουδούν στα live μου. Ίσως αυτό που θα ξεχώριζα θα ήταν "Το νου σου κύριε οδηγέ" το οποίο με συγκίνησε από την πρώτη στιγμή που διάβασα τους στίχους και βλέπω ότι αγγίζει το κοινό μου κάθε φορά που το τραγουδώ στις εμφανίσεις μου.

Ξεκινήσατε τη μουσική σας καριερα με το συγκρότημα «Bang». Τι έχει αλλάξει από τότε στη μουσική σκηνή; Πόσο εύκολα μπορεί σήμερα ένας καλλιτεχνης να εδραιωθεί στο μουσικό στερέωμα;

Τότε τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά. Πιο αγνά αλλά και πιο δύσκολα. Χρειαζόταν πολλή και σκληρή δουλειά για να αναδειχθεί κάποιος και να τον μάθει ο κόσμος. Τώρα με τα social media αλλά και τα talent shows όλο αυτό έχει γίνει πολύ πιο εύκολο. Το να εδραιωθεί βέβαια κάποιος δεν είναι το ίδιο με το να τον μάθει ο κόσμος. Χρειάζονται πολλά χρόνια στο μουσικό στερέωμα για να πει κάποιος ότι έχει εδραιωθεί και όχι ότι απλά έκανε ένα πέρασμα από τη μουσική βιομηχανία.

Τι γνώμη έχετε για τoυς τηλεοπτικούς μουσικούς διαγωνισμούς όπως το «The Voice»; Υπάρχουν δυνατότητες για έναν νέο καλλιτέχνη να ξεκινήσει μία μακρόχρονη καριέρα μέσα από ένα τέτοιο παιχνίδι;

Όπως σας είπα και πριν, είναι εύκολο να γίνει κάποιος αναγνωρίσιμος μέσα από κάποιο talent show. Βγαίνουν πολλά παιδιά από τέτοια παιχνίδια αλλά δε βλέπουμε όλα τα παιδιά να επιβιώνουν και να συνεχίζουν με το πέρασμα του χρόνου. Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο το πως θα το διαχειριστούν και τι επιλογές θα κάνουν. Η τηλεόραση είναι απλά το πρώτο σκαλοπάτι, αλλά σε καμία περίπτωση δεν αναιρεί τη σκληρή δουλειά που πρέπει να κάνει κάποιος στη συνέχεια!!

Αν σας πρότειναν να είστε στην κριτική επιτροπή του The Voice, θα πηγαίνατε;

Φυσικά και θα δεχόμουν μία τέτοια πρόταση. Εξάλλου εκτός από τραγουδιστής είμαι και μουσικός και έχω ασχοληθεί και με τη διδασκαλία φωνητικής, οπότε θεωρώ ότι έχω να προσφέρω αρκετά στα παιδιά που διαγωνίζονται .

Ας μιλήσουμε για τη Eurovision. Έχετε εκπροσωπήσει κι εσείς την Ελλάδα το 1987 με το τραγούδι «Stop». Τι αναμνήσεις έχετε από τότε;

Η Eurovision ήταν και είναι μια υπέροχη εμπειρία. Εμείς τότε πηγαίναμε χωρίς χρήματα και χωρίς κανένα promo, παρά μόνο με μεράκι να προβάλλουμε τη μουσική της χώρας μας μέσα από τον διαγωνισμό. Εμείς τότε είμασταν άγνωστοι και μετά τη βραδιά του τελικού μας ήξεραν όλοι. Ήταν μαγικό!!! 


Αν σας ζητούσαν να εκπροσωπήσετε ξανά την Ελλάδα στη Eurovision, θα πηγαινατε σήμερα; 

Φυσικά. Αν είχα κάτι δυνατό και αξιόλογο μουσικά εννοείται ότι θα ξανάπροσπαθούσα. 

Υπάρχουν νέοι καλλιτέχνες που έχετε ξεχωρίσει; Θα θέλατε να αναφέρετε κάποια ονόματα;

Υπάρχουν πολλοί νέοι και αξιόλογοι καλλιτέχνες με ωραία φωνή και ταλέντο. Δε μπορώ να σου αναφέρω ένα ή δύο ονόματα, γιατί έτσι κι αλλιώς ο κόσμος είναι αυτός που είναι ο τελικός κριτής. 

Κάποιοι συνάδελφοί σας, έχουν αναπτύξει δράση πέραν της μουσικής και στο θέατρο. Για παράδειγμα, ο Σάκης Ρουβάς με το βραβείο Κάρολος Κουν που του απενεμήθη δίχασε τον χωρο των ηθοποιών. Ποια η δική σας γνώμη; Μπορεί τελικά ένας τραγουδιστής να έχει και υποκριτικό ταλέντο;

Μα φυσικά και μπορεί. Γιατί πρέπει το ένα να αποκλείει το άλλο; Ο Σάκης δούλεψε πολύ πάνω σε αυτό, η παρουσία του ήταν αξιοπρεπέστατη και το κοινό τον αγκάλιασε στο νέο του αυτό εγχείρημα. Δεν καταλαβαίνω γιατί δέχτηκε όλη αυτή την επίθεση. 

Ίσως αυτό που δεν γνωριζουμε οι περισσότεροι, είναι ότι έχετε υπάρξει ιδρυτικό μέλος και πρόεδρος για 3 συνεχή χρόνια του φιλανθρωπικού συλλόγου «ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟY. Σήμερα είστε μέλος του Διοικητικού Συμβολίου του Οργανισμού. Πείτε μας, πώς αποφασίσατε να γίνετε μέλος αυτής της μεγάλης οικογένειας;

Το τραγούδι "όχι το μωρό μου" ήταν το αγαπημένο του Ανδρέα. Με άγγιξε πολύ το θέμα της υγείας του αλλά περισσότερο η ωριμότητα και ο τρόπος σκέψης αυτού του παιδιού. Είχε ένα όραμα και προσπαθήσαμε με τον πατέρα του να το πραγματοποιήσουμε.

Πείτε μας λίγα λόγια για τον εαυτό σας. Πώς θα τον περιγράφατε;

Είναι δύσκολο να περιγράψω ο ίδιος τον εαυτό μου. Θα πρέπει να ρωτήσεις τους γύρω μου.

 Έχετε μετανιώσει ποτέ για κάτι που έχετε κάνει;

Ναι και δυστυχώς όχι μόνο μία φορά. 

Αν γυρνούσατε τον χρόνο πίσω, τι θα επιλέγατε να μην είχατε ζήσει;

Την απώλεια του πατέρα μου... 

Τι είναι αυτό που σας δίνει μεγαλύτερη χαρά σήμερα;

Μα φυσικά τα παιδιά μου. Προσπαθώ, όσο φορτωμένο πρόγραμμα και αν έχω, να βρίσκω πάντα χρόνο για να τον περνάω μαζί τους. Κάνουμε πολλά πράγματα μαζί 

Εμφανιζεστε σε μικρές μουσικές σκηνές. Είναι κάτι που προτιμάτε και γιατί;

Είναι κάτι που απλά ήρθε. Η διασκέδαση τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει σε σχέση με παλαιότερα. Ο κόσμος προτιμά τα μικρότερα μαγαζιά και φυσικά κι εγώ σαν καλλιτέχνης νιώθω πολύ όμορφα γιατί υπάρχει μία πιο άμεση επαφή σε αυτές τις σκηνές. Είναι λιγότερο απρόσωπο και νιώθω σα να είμαστε όλοι μια παρέα. 

Σε ποια μέρη στην Ελλάδα σκοπεύετε να κάνετε live εμφανίσεις τον μήνα που ακολουθεί;

Εδώ και τρία χρόνια πηγαίνω σε όλη την Ελλάδα κάνοντας live. Είναι πολλά τα μέρη που θα επισκεφτώ και τον μήνα που ακολουθεί, όπως Κύπρος, Θεσσαλονίκη, Κάλυμνος, Λειβαδιά και άλλα.

Ακούστε εδώ το νέο τραγούδι του Θάνου Καλλιρη.

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου